Mariaslekrum

Sångkort om kroppen.

Av Maria - 2014-04-04 22:21

För ett år sen så fick jag sångtexter av Yvonne Liljegren

som hon hade skrivit texterna till och jag kunde lägga ut här om jag ville.

Och så klart att jag vill, jättebra texter och jag tackar så mycket för dom, Yvonne.

Jag vet att det har tagit alldeles för lång tid innan jag lagt ut dom här,

men nu är dom här. Jag gjorde sångkort av dom + andra sånger om kroppen.

Men Yvonnes sånger är dom 5 första sångerna och dom två sista 

och åter ett stort TACK för dessa.


Om det är någon fler som vill skicka material till mig som

jag kan lägga ut, så är det bara att skicka till min mail.

mariaslekrum@live.se

Tar mer än gärna emot tips och ideer.


                           



 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards