Mariaslekrum

Om allt material.

Av Maria - 2011-09-25 15:07

  

Tjena på er allihopa, hoppas ni har det bra i höststormar

och regn och gud vet allt som höster bär med sig.

 

Själv så tycker jag att denna höst har kommit alldeles för tidigt

och det har varit för lite soliga dagar mest bara regn.

Men hösten är lång så man får hoppas att det blir bättre än

det har varit hittills.

 

Nu till materialet.

 

Jag skulle vilja att ni gör en lista på material ni vill ha

och sen skickar ni den till mig.

 

För nu så skickar många ett mail på en gång jag har lagt ut något

och då bara med en grej. Så jag kan ha 15 mail från samma person

som vill ha ett material åt gången.

 

Jag föreslår att ni skickar en lista en gång i veckan på de material ni vill ha,

för jag hinner inte med att sitta och skicka varje kväll.

Utan nu blir det en kväll/dag i veckan som jag skickar iväg material.

Och det blir antingen lördag eller söndag.

 

Men ni som nu har skickat under den senaste 1.5 veckan kommer materialet under vecka 39. Ni är 60 st. olika personer just nu så jag har det jag gör,

men roligt är det också.

 

Men för att spara tid för mig så blir det från och med nästa vecka

en lista jag vill ha från er och jag skickar den under nästkommande helg till er.

 

Hoppas det är okej för alla.

 

Höstkramar från

 

Maria

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards