Mariaslekrum

Ja, jag vet...

Av Maria - 2011-11-26 17:57

 

...att det har tagit en väldans tid sen sist nästan en månad.

Men jag tog lite bloggvila och bara ägnat mig åt nöjen,

man måste ju göra det ibland också , eller hur.

Vad som hänt under denna månad är att jag bla. varit sjukskriven

för att jag har högt blodtryck och lågt blodvärde, inte bra,

men är på bättringsvägen och har jobbat nu två veckor nu.

Maken har fyllt år och jag missade att gratta honom är på bloggen

som jag brukar göra med nära och kära. Tror ni jag har fått höra något om detta då,

absolut så ett inlägg om det kommer också fast det är två veckor sen.

Och sen har jag bara haft roligt med vänner, hur kul som helst.

Nu önskar jag er alla en riktigt skön advent och jag börjar i dag med att lägga

in adventsverskort som jag har gjort. Under veckan som kommer så lägger jag in

luciasångkort också och sen givetvis julkort kommer att komma också.

 

Har é allihopa.

//Maria.

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards